A MÁV szerint műszaki hiba okozhatta a januári mozdonytüzet a Keletiben
Pénzjutalmat és dicséretet kaptak a tűz megfékezésén dolgozó vasutasok.
Pénzjutalmat és dicséretet kaptak a tűz megfékezésén dolgozó vasutasok.
Többek között Garancsi István és Somlai Bálint jelentkeztek a MÁV által meghirdetett állomásfelújítási pályázatra – cserébe kereskedelmi célra hasznosíthatnák a területeket. A legtöbb ajánlat a Déli pályaudvarra érkezett, a Nyugatira a terézvárosi önkormányzat is pályázott, míg a siófoki pályaudvarban senki sem látott fantáziát.
Egy villanyfűtőgép gyulladt ki a Keleti egyik szerelővágányán, ami részben átterjedt egy mellette lévő mozdonyra.
A MÁV közleménye szerint a vasutasok “bátor, hatékony és eredményes döntést hoztak”, amikor kihúzták a kocsikat műhelyből.
A tűzbe borult vonat a pályaudvar Verseny utca felőli oldalán áll.
Többen elestek, ketten megsérültek az utasok közül, amikor ütközőnek futott a Tokaj IC hétfő délután a Keleti pályaudvaron.
Aki rutinból kimegy a Keletibe, azt érhetik kellemetlen meglepetések.
Két mozdonnyal közlekedett az ukrán elnököt szállító szerelvény, hogy gond nélkül és pontosan befusson a Keletibe.
Kétszáz faaljat cserélnek ki november végéig a Keletiben, a munka nagyobb része jövőre jön majd.
A MÁV szerint a pályát helyreállították, a forgalom elindult rendben.
A MÁV előre figyelmeztetett, 5-10 perces késések előfordulhatnak, de a tervek szerint a vonatok jelentős többsége már teljes útvonalán közlekedhet.
Hegyi Zsolt vezérigazgató szerint az augusztusi balesetért felelős csavarokat azóta minden indokolt helyen lecserélték.